اصغر لطفی 1609 روز پیش
بازدید 12358 بدون دیدگاه

آقایان بخوانند:چگونه همسر ایده آل برای یک خانم باشیم؟

همسر ایده آل معمولاً در بین تمام خانم ها دارای خصوصیات یکسان می باشد. البته گاهی نیز این معیارهای یکسان در بین خانم ها تفاوت قابل توجهی دارد. از آن جایی که در بیشتر نتیجه های روانشناسی و روانشناختی اکثریت اهمیت دارد، در مطلب پیش رو نیز ما اولویت را بر روی اکثریت متمرکز کرده ایم.

همسر ایده آل چه ویژگی هایی دارد؟

خانم ها اگر چه در ظاهر موجوداتی احساساتی به نظر می رسند اما در عمل منطقی برخورد می کنند. لذا به خاطر اینکه از آقایان بلوغ عقلی را زودتر تجربه می کنند، به همان میزان نیز سنجیده تر عمل می نمایند. این در حالی است که آقایان اگر چه ظاهراً منطقی می باشند اما اغلب در انتخاب همسر بی قاعده عمل می کنند. البته این موضوع بی علت نیست. این موضوع شناخت یک همسر ایده آل را برای هر دو جنس سخت می نماید.

همسر ایده آل به شناخت فرد از خود بستگی دارد. کسی می تواند همسر مناسب برای خود انتخاب کند که به طور کلی از ویژگی اخلاقی و شخصیتی خود آگاهی داشته باشد. شناخت از خود می تواند شما را به ایده آل هایتان نزدیک کند.

بهتر است با این سوال شروع کنیم که چرا ما به دنبال همسر ایده آل هستیم؟ همسر منتخب باید حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد ویژگی های مورد نظر ما را داشته باشد. در این صورت احساس آرامش برای ادامه زندگی برقرار می گردد. ممکن است کمی این موضوع گیج کننده و نامفهوم به نظر برسد اما در نهایت تمامی افراد بر حسب ذات خود به دنبال آرامش هستند. هر چند که معیار و ملاک های متفاوتی را برای انتخاب همسر بیان می کنند اما این معیار و ملاک ها به طور کلی در سایه آرامش معنا می یابند. همسر مناسب امتیازهای زیادی نسبت به سایر اطرافیان دارد.

مرد ایده آل در نظر خانم ها مردی است..

مرد مناسب در نظر خانم ها چه مردی است؟

ممکن است کمی این موضوع گیج کننده و نامفهوم به نظر برسد اما در نهایت تمامی افراد بر حسب ذات خود به دنبال آرامش هستند. هر چند که معیار و ملاک های متفاوتی را برای انتخاب همسر بیان می کنند

قابل اعتماد و مطمئن باشید

چنین مردی همیشه برای یک زن قابل ستایش است. این معیار در بین ۹۰ درصد خانم ها مشترک می باشد. در واقع تعهد و وفاداری یک مرد باعث می شود که همسرش در کنار او احساس امنیت نماید. این حس امنیت به آن ها یادآوری می کند که انتخاب مناسبی داشته اند. اگر همسرتان مدام شما را کنترل می کند، مطمئن باشید که احتمالاً تاکنون حرکت و خطایی نه چندان مطلوب(ولو در نظر خانم) از شما سر زده است.

همسر ایده آل

مراقب آن ها باشید

زنان می توانند کارهای خود را به تنهایی و به خوبی انجام دهند اما تمایل دارند که همسرشان برای انجام بعضی از کارها به آن ها پیشنهاد دهد. این ویژگی برای بسیاری از خانم ها اهمیت دارد و در حکم توجه به حساب می آید.

به همسرتان توجه کنید

مرد ایده آل حتماً این ویژگی را دارا می باشد. این توجه در زمینه های مختلف تداعی می یابد. فراموش نکردن مناسبت ها، هدیه دادن های بی دلیل، ابراز علاقه بدون علت خاص، صمیمیت و … از ویژگی هایی است که خانم ها را به سوی شما جذب می نماید. این ویژگی ها برای همسر ایده آل ذکر می شود.

برچسب ها :

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *