اصغر لطفی 1610 روز پیش
بازدید 12506 بدون دیدگاه

دانلود دوبله فارسی انیمیشن شیرشاه The Lion King 2019 + 4K UHD 2160p

دانلود انیمیشن The Lion King 2019 – شیرشاه

نسخه بلوری سه بعدی BluRay 3D HSBS 1080p اضافه شد

انیمیشن The Lion King 2019

نام انیمیشن: The Lion King – شیرشاه

سال انتشار: ۲۰۱۹

ژانر: انیمیشن، ماجرایی، درام

مدت زمان: ۱۱۸ دقیقه

کیفیت: BluRay 1080p / BluRay 720p / BluRay x265 1080p / BluRay x265 720p / BluRay 3D HSBS 1080p / BluRay 4K UHD HDR 2160p

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

دوبله فارسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن شیرشاه (به انگلیسی: The Lion King 2019) در واقع نسخه بازسازی شده انیمیشنی با همین نام است که در سال ۱۹۹۴ و توسط دیزنی ساخته شده است. حال این انیمیشن محبوب با صداپیشگی هنرمندانی چون چویتل اجیوفور و جان اولیور به صورت لایواکشن سینمایی بازسازی شده است و خاطرات بچگی همه ما را دوباره زنده می کند. داستان انیمیشن در مورد شیری است که پس از مرگ پدرش دربرابر یک چالش سخت مسئولیت پذیری قرار می گیرد و باید گروه شیرها را برعهده بگیرد. درواقع شاهد همان داستان با کیفیت بالا هستیم و والت دیزنی توانسته است دوباره اثری موفق را از فرانچاینزهای قدیمی خودش خلق کند. درجدیدترین اثر این کمپانی به دشت هموار و بی درخت آفریقا می رویم و ماجراجویی پادشاه آینده شیرها یعنی سیمبا را می بینیم. او فرزند موفاسا شیر افسانه ای است که سال ها پادشاهی شیرها را برعهده داشته است و براثر سرنوشت کشته می شود. Pride Rock نام صخره ای است که شیرهای بسیاری برای بدست آوردن آن تلاش می کنند و اسکار که برادر موفاسا است نقش بزرگی در این سری دارد و برنامه هایی برای خودش دارد تا تاج و تخت را از پسر موفاسا بدزدد.

در انیمیشن The Lion King 2019 جنبه های همیشگی خودش را حفظ کرده است و به آن ها عمق بخشیده است. به طرز عجیب و شگفت انگیزی شاهد هستیم که چشم اندازهای آفریقا و گروه شیرها به صورت واقعی نشان داده شده است و حیوانات به طرز واقعی جلوه گری می کنند. جان فاورو به عنوان کارگردان این انیمیشن عملکرد عالی داشته است و بیشتر روی نوستالژی تکیه کرده است تا علاقه مندان به شیرشاه همیشگی از این انیمیشن لذت ببرند. موسیقی های همیشگی را هم در این انیمیشن می بینیم و حتی کسانی که نسخه اورجینال این انیمیشن را دیده اند هم از دیدن دوباره ماجراجویی سیمبا لذت خواهند برد.

برچسب ها :

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *